Frequently Asked Questions
De Horecabox
Inloggen
Waarom ben ik als gebruiker geblokkeerd?
Je hebt dan hoogstwaarschijnlijk TE vaak jouw wachtwoord verkeerd getypt. Onze veiligheid van de webshop staat voorop en daarom heb je enkel een beperkt aantal mogelijkheden om in te loggen.
Kan ik een simpel wachtwoord gebruiken?
Nee. Creëer voor jezelf een moeilijk wachtwoord en sla deze goed op.
Betalen
Op welke manier kan ik betalen?
Je kunt betalen via:
- IDeal
- SEPA Overboeking
- Krediet- en Debet kaarten
- Apple Pay
- Bancontact
- Belfius Direct Net
Kan ik op factuur shoppen?
Nee. Als consument is niet mogelijk, maar voor een bedrijf is dit wel mogelijk vanaf €…,-.
Kan ik betalen met mijn creditcard?
In onze webshop kun je betalen met een Visa of Mastercard.
Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?
De bijbehorende factuur is te vinden in jouw account, onder ‘Mijn bestellingen’.
Heb je nog geen account? Dan kun je deze alsnog aan maken met het e-mailadres waarmee je besteld had. De eerder gedane bestellingen worden hier vervolgens automatisch aan gekoppeld en daardoor kun je alles daar terugvinden.
Zijn de prijzen online inclusief BTW?
De prijzen op de webshop zijn inclusief BTW. Het te betalen bedrag is dus ook inclusief BTW. Op je bestelbevestiging en factuur kun je het BTW bedrag wel terugzien.
Kan ik naderhand betalen?
Naderhand betalen is enkel mogelijk voor bedrijven met een geldig KVK nummer voor orders vanaf € …,- excl. BTW. Stuur ons een email: info@dehorecabox.nl en dan maken wij een order voor je aan. Daarna sturen wij je de offerte c.q. factuur naar je inbox.
Bezorging & Levering
Wat doen jullie voor een goede levering?
We verpakken alle producten correct en netjes opdat deze goed bij jou, de klant, aankomen. We willen uiteraard beschadigingen en meer voorkomen!
Hoe lang duurt de levering en hoe laat wordt mijn pakket bezorgd?
Wij streven ernaar jouw bestelling binnen 24 uur te verzenden, met uitzondering van het weekend. Na het afgeven van onze verzendingen zijn we afhankelijk van PostNL.
In welke landen bezorgen jullie?
Wij bezorgen op dit moment in Nederland en België.
Jullie hebben gekozen voor PostNL; hoe werkt deze bezorgdienst?
Een uitgebreide uitleg is uiteraard te vinden op hun website. We hebben gekozen voor deze bezorgdienst, daar zij kundig en netjes leveren. Jouw bestelling wordt keurig en vlot bij jou bezorgd.
Klopt mijn Track en Trace wel?
Je kunt jouw Track en Trace altijd volgen via de website van PostNL.
Kan ik een levertijd kiezen?
Via PostNL kun je jouw leverdag wijzigen, niet jouw levertijd.
Kan ik mijn bestelling ophalen bij jullie?
Nee, dit is niet mogelijk.
Mijn bestelling blijkt beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd!
Klantenservice
Telefoon: 020-3697685
E-mail: info@dehorecabox.nl
Openingstijden:
Ma t/m vrij: 9:00u tot 17:00u
De Horecabox
IJburglaan 634 G
1087 CE Amsterdam
KvK: 68139918
BTW: NL857318160B01
Bank: NL85KNAB0255833741
Social Media
Volg ons!