Levering
De Horecabox
Wat zijn onze levertijden?
Wij zetten ons ervoor in om jouw bestellingen correct en z.s.m. te leveren. Wij streven ernaar om jouw pakket binnen 24 uur te verzenden. Als je in het weekend besteld, dan duurt het doorgaans een werkdag langer voordat we jouw bestelling kunnen verzenden.
Let op: mede door de enorme toename van online bestellingen en daarmee de pakketstroom kan het zijn dat er enige vertraging optreed. Wij zullen je zoveel mogelijk op de hoogte houden over de voortgang van jouw levering.
Welke bezorgopties kun je kiezen?
Je kunt jouw bestelling op het geregistreerde adres of op een ander adres laten bezorgen. Daarnaast is het mogelijk om je bestelling te versturen naar een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. Tijdens het afronden van de bestelling kan je aangeven welke optie je wilt voor de bezorging.
Standaardbezorging
Wanneer: maandag t/m zaterdag
Verzendkosten: bestellingen vanaf € 75,00 (excl. BTW) verzenden wij gratis door heel Nederland. Bij bestellingen onder de € 75,00 hanteren wij € 5,80 verzendkosten.
Waar is mijn bestelling?
Er zijn een paar opties om erachter te komen waar jouw bestelling zich bevind. Op je Horecabox-account is de status van je pakket te zien. Daarnaast ontvang je een track & trace e-mail van PostNL wanneer de bestelling aangeboden wordt bij PostNL. Als deze twee mogelijkheden je niet de informatie geven die je zoekt kan je contact opnemen met onze klantenservice via info@dehorecabox.nl.
Niet tevreden?
Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling in perfecte staat op tijd bij jou aan te leveren. Mocht het zo zijn dat dit niet het geval is horen wij graag van je, zodat we dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen! Je contact met ons opnemen via de contactpagina of via info@dehorecabox.nl.